It appears you have not yet Signed Up with our community. To Sign Up for free, please click here....



Message Board


Eating Disorder Recovery Board Index
Pages: 1 2 Showing 1 - 20 of 37 for i wanna stop before. (0.040 seconds)


... i dunno what to do. im bulimic and i cant stop. its getting out of hand and i need help. ppl are starting to find out and thats the last thing i want to happen. i wanna stop before my parents find out or my friends. i tried to stop but i just start doin the same thing again i hate purging i dunno y i do it. ... (2 replies)
Please help!
Nov 4, 2001
... I've been thinking lately about vomiting. I already eat WAY less than I ever have. I'm 5'7 but I weigh 175 pounds. It is hard for me to go shopping, usually with my mom who lectures me about my weight. I wanna stop before it gets to extreme. ... (4 replies)
... Okay, I'm 16 and 5'3 I used to weigh 105 lbs 2 days ago and now I'm 102.5 lbs. I only want to do this till I'm 100 lbs. I'm on a diet of 650 cals, but my usual diet is like 1000 cals. ... (1 replies)

... i read your post awhile ago and im sorry for not reposting but i wasnt able to because ive never expierineced that before so i have no idea what its like to go through something like that. ... (46 replies)
... Hey everybody i'm new here and im looking for advice... I'm 15 years old and i weigh about 140 and im 5'7 for the last 2 years i've been bulimic, i feel so fat when i eat so i tried not to eat and then i give up saying it wont do nothing and then i end up throwing it up. ... (3 replies)
... It's funny that you mention looking through pictures, cuz I did that last night! hahaha I saw some pictures from like concerts and stuff, back before this "problem". ... (10 replies)
Fight Club!
Oct 1, 2005
... so now I feel kind of bad. I don't know if I should really look at this as a binge because I really was physically hungry and I don't feel full right now, I'm actually still hungry! But not eating anymore... ... (455 replies)
... t. So I decided that that was the last straw. And that if no one could really help me, then I was gonna discipline myself. ... (383 replies)
... I mean, if it was, then I would've had these problems long before, right? ... (383 replies)
... Hey Katie, so sorry to hear you're feeling down. I know how trapped you feel in the cycle. It really really sucks. I don't exactly know what advice to give. I had such a hard time getting out of it too, I was good one, two days and then I'd do it again... ... (2 replies)
... All i can say is thanks Rachel for putting this on here. It kinda gives you relief that your not the only one out there, ya know. ... (18 replies)
... fet yesterday and the mini binge episode on Thursday, but my grandma came over and offered them to me, and she sat there just WAITING for me to eat them. And so, I did. ... (383 replies)
... Hey, I dont know if those of you who I used to talk to a lot are still around this board. ... (11 replies)
... Before you assume I'm looking for pitty, I just wanna clarify that all I need is some reassurance that I am not alone. I just can't stop. I'm hysterical right now and in so much pain that I don't know what to do. I'm actually considering phoning the local crisis line... ... (9 replies)
... yeah I know exactly how you feel. I was also doing so good before I went home for thanksgivin but once I got there I ate and ate and ate. Its really sad. I dunno why I do it cuz I know its just that much harder to get back up. But I'm gonna go stop binging from now on. ... (6 replies)
Fight Club!
Oct 4, 2005
... I just wanted to check in. I'm still trying really hard to eat as much as I have been, and its really hard, especially knowing that I still not eating anywhere near what I need to be, but I guess u have to learn to crawl before u can walk ya know? ... (455 replies)
... I've always liked how a "u" was added to words such as "favourite" and "colour." They just 'look' so much better...Oh, and I LOVE the accent. In fact, I like any accent that isn't a New York accent, lol. Especially the southern accent. It's so pretty. ... (383 replies)
... i know what you mean. funny thing is, i used to be the slowest eater on this planet... but that meant getting stuck with the dishes every night. but even then, i never really wanted to eat fast until maybe high school. when it all started going downhill... ... (383 replies)
... Finding Nemo rocks. I was hoping someone was gonna get a kick out of that. I used to have it on DVD, up until my "friend borrowed" it. I haven't seen my Nemo since. Oh well. Life goes on. ... (383 replies)
Whats going on?
Jan 13, 2005
... Ok well i am new here, i thought i would check out this forum to see what other girls like me have to say... I will tell my story, its pretty boring, but its good to get it all out. ... (5 replies)


Associated Tags: anorexia

Pages: 1 2

All times are GMT -7. The time now is 07:53 AM.





© 2021 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved.
Do not copy or redistribute in any form!