It appears you have not yet Signed Up with our community. To Sign Up for free, please click here....



Relationship Health Message Board


Relationship Health Board Index


I'm still 19 (will be 20 in Jan) and my boyfriend is about to be 21 in one week. He's is and has been making SUCH a big deal out of this event since around february when he decided to plan a trip to Las Vegas to celebrate. Whenever we're with friends he always talks about how awesome his trip is going to be and how he's going to be hitting up the clubs, the bars and also playign tons of poker while there. Then, he says once he gets back he will be going out to bars with his friends (lots of female friends...i totally trust him, but it's still kinda wierd to think my bf is hanging out with some girls at a bar! lol) and playing pool in bars and all this other stuff that I clearly can't be a part of cuz i'm underage.

I know he's really excited about the Vegas trip, cuz it's his first vacation in a while, but I just wish he would have at least invited me or something. Although, we've talked about it and I definitely understand that having me there would be a downer. Since I would not be able to do any of the things he wants to do with him (i'm underage!). I'm happy for him that he's gonna be doing something fun for himself and that he no longer feels restricted or whatever, but i just feel like he's rubbing all this in my face (and everyone elses face) sometimes.

I just feel so left out. And I tell him that. I'm scared (and I've let him know this too) that once he turns 21 he's not going to want to spend the weekends hanging out with me, cuz it's definitely not as fun as going to a bar or club with his buddies. To add to it, right now I'm home for the summer, but during the school year I live an hour away from him. So, the way I see it is most likely he'll choose not to make the hour drive to spend time with me and instead hang out with his older friends.

Ugh, I know it's really not true and I feel somewhat irrational saying and thinking all this. He's really a great guy and I've been with him for a year now and I know he cares and he's always been more than willing to drive the hour and spend time with me. He does a lot to calm me down and tells me all of these thoughts are all in my head and that none of this will happen..

I still dong' know though...I just feel so angry and left out and with this giant pit in my stomach whenever the subject gets on him being 21 and everything. He's just making WAY to big of a deal out of the whole birthday I think. What do you think? Am I being lame and selfish right now or do I have the right to think this way?
[QUOTE=DoubleMint;3138096]I'm still 19 (will be 20 in Jan) and my boyfriend is about to be 21 in one week. He's is and has been making SUCH a big deal out of this event since around february when he decided to plan a trip to Las Vegas to celebrate. Whenever we're with friends he always talks about how awesome his trip is going to be and how he's going to be hitting up the clubs, the bars and also playign tons of poker while there. Then, he says once he gets back he will be going out to bars with his friends (lots of female friends...i totally trust him, but it's still kinda wierd to think my bf is hanging out with some girls at a bar! lol) and playing pool in bars and all this other stuff that I clearly can't be a part of cuz i'm underage.

I know he's really excited about the Vegas trip, cuz it's his first vacation in a while, but I just wish he would have at least invited me or something. Although, we've talked about it and I definitely understand that having me there would be a downer. Since I would not be able to do any of the things he wants to do with him (i'm underage!). I'm happy for him that he's gonna be doing something fun for himself and that he no longer feels restricted or whatever, but i just feel like he's rubbing all this in my face (and everyone elses face) sometimes.

I just feel so left out. And I tell him that. I'm scared (and I've let him know this too) that once he turns 21 he's not going to want to spend the weekends hanging out with me, cuz it's definitely not as fun as going to a bar or club with his buddies. To add to it, right now I'm home for the summer, but during the school year I live an hour away from him. So, the way I see it is most likely he'll choose not to make the hour drive to spend time with me and instead hang out with his older friends.

Ugh, I know it's really not true and I feel somewhat irrational saying and thinking all this. He's really a great guy and I've been with him for a year now and I know he cares and he's always been more than willing to drive the hour and spend time with me. He does a lot to calm me down and tells me all of these thoughts are all in my head and that none of this will happen..

I still dong' know though...I just feel so angry and left out and with this giant pit in my stomach whenever the subject gets on him being 21 and everything. He's just making WAY to big of a deal out of the whole birthday I think. What do you think? Am I being lame and selfish right now or do I have the right to think this way?[/QUOTE] This sounds a lot different from your final post. sorry if we got it wrong but this (above) is what we had to go on. Which is closer to the truth?





All times are GMT -7. The time now is 10:43 AM.





2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved.
Do not copy or redistribute in any form!